jenny00

Alla inlägg under januari 2013

Av Jenny Johansson - 31 januari 2013 20:47

Hej!

SItter hemma vid datorn och gör inte så mycket, Har prcis kommit hem från volleybollen Veddige förlora med 3-0 men tyckte dom spelade väldigt bra ändåå!

Dom var ju lite äldre än veddige så tycker de spela bättre för de oxå ;)

Men nu blir de att äta sen sova, Och imorron e de fredag!!! :D Pöss!

Av Jenny Johansson - 31 januari 2013 17:30

Heiiii,

Sitter hemma, ska snart till en volleybollen och kolla lite!

Ska bli roligt faktiskt, Men aa, De var la de då!   

Haha, jaoo. Herrååå

Av Jenny Johansson - 31 januari 2013 11:14

Hejj!

Sitter i skolan just nu, Har A-tid, Rätt chill. Idag blir de en chill dag faktiskt, Olivia följer med mig hem sen ska vi titta när lite större spelar volleyboll! Ska bli super kul, Får lära sig mer om massa saker osv!

Annars idag är de la inget specielt dååå.

Vi har bad idag på gympan.... hehehhee, jag vill inte deeeee...   

Men baii!

Klicka in på Olivias blogg! www.Oliviaalevin.blogg.se så kommer hon bli gladglad!   

 

Me.. höhöhö

Av Jenny Johansson - 30 januari 2013 18:48

Heii!

Sitter med Olivia idag. Följde med henne hem idag!

Hon skulle klippa Agge idag, Så jag följde med henne till stallet så gjorde hon de!

Har glömt att blogga har gjort mycket idag så jag hann inte de, Men ajjaa.

Idag så skjutsar Olivias mamma elr pappa hem mig, För pappa kunde inte hämta mig så jag tycket de var väldigt snällt!   

Annars idag har jag inte gjort så mycket, Bara skolan som vanligt hade gympa.. Vi hade boxning gjorde de för första gången.. De gick la ganska bra antar jag men de var skit jobbigt måste jag säga..  

Aja! Baiii!   

Av Jenny Johansson - 29 januari 2013 17:27

Heii!
Skolan var som vanligt och ska snart sticka till volleybollen, Har lite ont i ryggen men de ska nog gå att spela idag ändå.

Annars idag har jag inte gjort så jätte mycket :*

Men baii har lite bråttom så skriver mer när jag kommer hem ist :* Baiiii!

Av Jenny Johansson - 28 januari 2013 21:13

Heii!
Idag e de då måndag, rätt vanlig ändå.

Idag följde jag med Tamara hem lite oväntat men aja,

sen åkte jag hem då och åt lite..

Vi hade ju bad idag på idrotten rätt trååk, så jobbigt att ha de håret blir blött och fryser till is. och de är ändå bara tråkigt att simma.. så lixomm ...  

Men baiiii!


Ps; Srry för jag inte har bloggat så mycket, har ju oxå andra saker.. men aja! bai!  


Mee!   

Av Jenny Johansson - 26 januari 2013 14:07

Dagens Outfite!


         

Av Jenny Johansson - 25 januari 2013 17:47

Heiii!

Sitter hemma just nu. Snackar skajp. Liteee!

Sjuk nu då, får hoppas att jag är bättre imorron!

Presentation


Hej!
Jag heter Jenny jag är 13 år och bor i Varberg!
Jag älskar att sporta och spelar även Volleyboll. Och brukar va med vänner på fritiden !
Hoppas ni vill läsa min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards