jenny00

Alla inlägg under februari 2013

Av Jenny Johansson - 28 februari 2013 17:29

Tjao!

har kommit hem från skolan för en stund sedan.. Tråkig dag i skolan så inte så roligt!

Men idag ärde ju volleyboll så är rätt taggad. Har inte spelat på en vecka så längtar lite! haha!

Men de är ju alltid roligt att träna!

Imorgon är de fredag, hade inte tänkt göra nått då. Kanske e med någon jag vet inte riktigt.

Måste stick har lite stressat haha.

Bai!  

Av Jenny Johansson - 27 februari 2013 21:48

Tjao!

Ska sova snart hade tänkt o blogga lite först innan jag somnar framför datorn!

Har typ precis duschat och sånt, Jag var med Tamara innan idag. Åkte hem vid halv 8 ungefär och åt lite och sånt!
De var lite planerat att jag skulle åka och bowla med några kompisar men de blev inget av för mig!

Så jag följde med Tara hem ist!

Imorgon är de Torsdag.. har inget mer planerat än volleybollen tror jag!

Upp i tid till skolan imorgon och sånt bara!

Bye!

Av Jenny Johansson - 27 februari 2013 07:36

Godmorgon alla!

Sitter vid tv.en

Ska snart till skolan, har bad idag.. trååk :(

bloggar lite när jag kommer hem istället så får ni se vad jag ska göra idag! ;)

Av Jenny Johansson - 25 februari 2013 16:13

Hei!

Har inte alls bloggat mycket tcker inte jag!

Har inte orkat, har ju haft lov och inte orkat blogga hela tiden så de går väldiigt trögt!

Men i lördags hade jag fest med Olivia, tycker de gick bra! Mamma och pappa gick till Olivias faamilj och var där till halv 11!

Men idag ska jag inte göra något!

Hejdå!

Av Jenny Johansson - 23 februari 2013 13:17

Hej!

Igår var jag ju på modevisning och de var ganska roligt!

De gick bra tycker jag. Hittar inte min laddare så kan inte få bilderna hur jag såg ut! men ska försöka hittaa laddarn!

Idag blir de fest ska bli roligt!   

Men japp bai!

Av Jenny Johansson - 22 februari 2013 13:40

Tjao!

Ska gå till fritidsgården nu!

de är modevisning där idag och jag ska vara med för jag och tamara ska de!

Vi ska först äta pizza sen sminka oss och fixa oss!

JÄTTE KUL! :D

hinner inte blogga med för jag måste gå bai!

Av Jenny Johansson - 21 februari 2013 22:08

Hejj!

har precis kommit hem från volleybollen!

Tat på lösnaglar så jag har lite svårt att blogga just nu!

Imorgon ska jag göra en sak men kommer berätta de imorgon som jag sa!

Och idag på volleybollen mötte vi u-17 tjejerna som då är 3 år äldre än oss!

Tyckte de gick ganska bra tog rätt många bollar och sånt!

Men bye!  

Av Jenny Johansson - 21 februari 2013 17:23

Tjao!

Hemma nu! Har precis kommit hem fån Tamara!

Är jätte trött för jag var uppe till 4 igår.. vi såg på film lite så blev klockar rätt mycket!

Men snart ska jag till volleybollen, skulle spela mot min syrra idag som är 3 år äldre! En träningsmatch!

ska bli ganska roligt!

Men sen när jag kommer hem kanske jag sätter på lösnaglarna och sen går hoppar in i duschen!

Sen ligger jag kanske vid datorn lite elr nått!

Blir rolig dag imorgon också! men de säger jag då! En liten överaskning. ;)

bye!  

Presentation


Hej!
Jag heter Jenny jag är 13 år och bor i Varberg!
Jag älskar att sporta och spelar även Volleyboll. Och brukar va med vänner på fritiden !
Hoppas ni vill läsa min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards