jenny00

Alla inlägg under februari 2013

Av Jenny Johansson - 17 februari 2013 14:47

Tjaoo!

Sitter och väntar på min släckt ska komma. 

Jag fylde ju år i fredags så dom ska komma idag eftersson jag spelade match igår.

Vi kom trea igår, tyckte de gick ganska bra eftersson vi hade en ny i laget!

Men japp jag har ju inte bloggat så mycket, orkade inte igår så ja!

Dehär har jag på mig och fick .. Men alla har inte kommit än så de blir ännu mer!   


De jag hade på mig idag!<3    

Skit snyggt linne som sitter tajt! (y)  

  

Älskar den! 

Allt från min faster! Och 200 kr från morfar!<3 

men ännu mer kommer! haha! 

Bai!


Av Jenny Johansson - 15 februari 2013 16:24

Hej!

Sitter hemma just nu. har inte bloggat på länge, Har inte haft tid osv!

Men de e en speciell dag idag då! Min födelsedag! heheh, 

Mamma ska komma hem först innan jag får alla mina saker så de ska bli kul!
Och i skolan var de la roligt, många kramar osv en toppendag än så länge!

Men är ledsen för jag inte har bloggat så mycket, ska försöka förbettra ! LOVAR! :*


Byee!

Av Jenny Johansson - 13 februari 2013 15:46

Hallo!

Kommit hem från skolan precis. Tänkte blogga lite vad vi gjorde i skolan och sånt!

Vi typ.. Hade en volleyboll tunering med sexorna och sjuorna!

Jag var ganska nöjd, fast kunde gjort bättre!

Men tillslut kom vi 3 a, av ... jag vet inte hur många lag men typ 9- 10 kanske!

Efter de hade vi musik... rätt trååk!  Och sen de sista gjorde vi bara typ lite lekar.

Nu sitter jag och chillar vid datan lite, Har inget för mig sådär speciellt.

hade inte tänkt göra nått idag faktiskt. För i övermorgon är de min födelsedag! yey!! 

Aja, hörs!

 

Av Jenny Johansson - 12 februari 2013 15:43

Halloj!

Sitter hemma just nu, har precis kommit hem från skolan!

Skolan har varit bra tycker jag förutom att de var skit nära jag glömde mina nycklar för 3 gången   

Men jag hittade dom som tur var !

Idag är de volleyboll, hade tänkt att va med efterssom vi har match i veckan. så de blir att tränatränaträna!

Annars idag är de en vanlig tisdag!

Sitter och äter lite, är hemma ensam och har inget att göra till kl, 6!

Ställ frågor! PLIZZ!

Ask.fm/jennyjohansson ! Jag ber er xd <333

Herrå!

 


Av Jenny Johansson - 11 februari 2013 18:53

Hej!

Har precis kommit hem från gården, Duschade lite efter de!

Skolan var rätt vanlig ändå, när vi hade idrott gick de ganska bra! ( ramlade bara 1 gång ;) )

Jag hade utväkligssamtal och min fröken sa att jag hade godkänt i allt och var en bra tjej! De värmer i hjärtat de!   

Sen så var jag ju bara med på halva no.on så jag slapp rätt mycket saker där jao!

Jag gick ju till gården efter skolan, hade bestämt de med några kompisar så jag stack dit efter skolan!

De var en smink dag.. Tamara sminkade mig.. de var la fint!   

Aja, sen kom pappa och hämtade mig så jag slapp gå. hihi!

Men japp! Imorgon blir de volleyboll och kanske är med någon kompis!

Byee!

Av Jenny Johansson - 11 februari 2013 08:17

Hei!

Skolan snart nu, Har 5 min på att blogga lite!

Vi har skridskor först på dagen idag och jag HATAR skridskor när de e med klassen!

Men överlever tror jah! haha,

Annars idag vet jag inte vad jag ska göra, Kanske sticker till gården med några kompisar! Vem vet?

Men japp! Bye!  

Av Jenny Johansson - 10 februari 2013 18:42

Heii!
Idag är de söndag!

Hade inte lust att va med nån kompis eller något idag, var rätt trött hela dagen!

Så jag var hemma med mamma och pappa för min syster åkte till varberg för att va med en kompis där!

Men mamma åkte och jobbade vid 4 så nu är de bara jag och pappa hemma då!

Dagen börjar dra åt sitt slut!

Och imorgon är de måndag de betyder skola :(

Och så har vi skridskor först på morgonen oxå! Omg dör här lixom!

Men de var denna söndagen dåå! Bye!

Av Jenny Johansson - 9 februari 2013 21:49

Hej.

Sitter vid tv.en har precis sett på melodifestivalen lite   

Tyckte ingen var så speciellt bra direkt men vågra var la bra!

Nu sitter jag och stirrar in i datorn och har faktiskt inget att göra! Huh tråååååk!

Är rätt trött och vill snart sova men vill inte de xd   

De är ju lördag! Och imorgon är de söndag så gäller de att lägga sig tidigare än vanligt    

Men aja byee!

 

Presentation


Hej!
Jag heter Jenny jag är 13 år och bor i Varberg!
Jag älskar att sporta och spelar även Volleyboll. Och brukar va med vänner på fritiden !
Hoppas ni vill läsa min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards