jenny00

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Jenny Johansson - 8 februari 2013 21:31

Tjaoo!

Har typ inget att göra just nu så jag passar på att blogga lite!

Har skit tråkigt, är jätte trött och vill bara gå och lägga mig just nu!

Imorgon är de lördag, och just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Aja får la se imorgon vad jag ska göra!

men nu e skolan över för denna veckan! känns skönt kan bara chilla i helgen och va med lite kompisar!

Men nu e fredagen snart över och nu sitter jag framför datorn och käkar godis!

Bye!

Av Jenny Johansson - 8 februari 2013 16:41

Hej!
Sitter och svarar på lite frågor på ask.fm Skicka gjärna frågor så svarar jag så ärligt jag kan!

Hade inte mycket att göra så jag gjorde ett sånt konto! <3333

FRÅGAAA!

Ask.fm/Jennyjohansson   ! <333

Av Jenny Johansson - 8 februari 2013 16:04

Hej!

Sitter hos Tamara, Följde med henne hem efter skolan och så!

Fradag idag då, kanske är här till 9-halv 10 jag vet inte xd   

Skolan var la lite konstig men rätt vanlig. Är väldigt trött orkar inte prata med nån eller något just nu!

men tara är den som står upp för mig som mest!   

Men har ju alla mina vänner som jag älskar lika mycket! <33333


Blir la att sticka till hemköp sen och köpa lite smått o gått! Försöker glömma bort denna dagen bara!   

Aja, Jag o tara sitter vid datorn just nu och har inget att göra ! Men aa!

Bai!

Presentation


Hej!
Jag heter Jenny jag är 13 år och bor i Varberg!
Jag älskar att sporta och spelar även Volleyboll. Och brukar va med vänner på fritiden !
Hoppas ni vill läsa min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards