jenny00

Alla inlägg under maj 2013

Av Jenny Johansson - 28 maj 2013 15:27

heej.

har inte så mycket att säga, väldigt tråkig dag i skolan bara...

Vi hade ju klassikern idag, i cyckling och valde att inte vara med.

Och såklart slapp vi idrotten så vi hade rast där och när jag skulle hem från skolan hörde jag att de började åska, Och sen efter en stund så började de ösrengna. så nu sitter jag i onepiece och gottar mig med varmchocklad!

Aja, ska se om de blir någon beach idag så jag ska sitta hemma och slöa !

herrå!

Av Jenny Johansson - 28 maj 2013 07:46

Halo.

Sitter och äter just nu. snart ska man till skolan!  

Idag ärde klassikern som jag hoppar, hahah.  Jag vill helst inte cyckla 4,4 mil idag.

aja, jag och annika och några killar får jobba istället.   

Men a, ska snart sticka till skolan, jihoo.

herrå!

 

Av Jenny Johansson - 26 maj 2013 21:57

Ny header!

Fixade en lite snabbt, började bli trött på den förra. tyckte denna blev mycket bättre!

hah, ska sova nu. 

Herrå!

Av Jenny Johansson - 26 maj 2013 17:51

Halo!

Är hemma från stugan, har vart där hela helgen !

Sitter och chillar vid datorn, har haft lite problem med att få internet där nere.

Men ska snart hoppa in i duschen och imorgon är de skola, ska inte göra något specielt.

Kanske blir att träna lite beach.  

Herrå!

Av Jenny Johansson - 25 maj 2013 20:35

Hallo,

Är ute med syrran och spelar lite volleyboll, hah.

Vart och shoppat hela dagen, har köpt en topp & ett par klackskor & en magtröja. ;)

Allt är till skolavslutningen så då är de klart!

Men japp,

Här är bilden på mina klackskor.   Magtröjan (y)

   

Baiii!

Av Jenny Johansson - 24 maj 2013 18:08

Hej!

Shit vad längesen det var när jag bloggade senast.

Har haft mycket och göra, har hela enkelt haft tid att blogga, hoppas ni fortfarande vill läsa de jag skriver här!  

Men nu sitter jag i vår stuga i Varberg, och imorgon blir det att shoppa med Annie och sandra.

Det ska bli jätte kul, har också köpt en klänning till skolavslutningen, men ni ska få se den lite längre fram. ;)

Och imorgon ska jag köpa klackskor hade jag tänkt till skolavslutningen.

Wiho, har precis bestält ett par converse, vita låga.   

Men aja, fint väder här i Varberg så snart ska vi äta lite, grillat!

Kolla in på Annies & sandras blogg vettjag!    www.fotodansblogg.bloggplatsen.se

Bye!  

 

Presentation


Hej!
Jag heter Jenny jag är 13 år och bor i Varberg!
Jag älskar att sporta och spelar även Volleyboll. Och brukar va med vänner på fritiden !
Hoppas ni vill läsa min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards