jenny00

Alla inlägg under februari 2013

Av Jenny Johansson - 2 februari 2013 17:33

Heii!
Sitter hemma just nu, Tittar på tv och äter godis. Hihihi ^^

Imorgon är de söndag ska inte gjora något specielt då tror jah.

Men bai!

Av Jenny Johansson - 2 februari 2013 14:06

 

 

 

 

    Yey! fick min skinjacka!

  Två pälskragar en brun o en svart ch har även en hemma oxå så nu har jag tre stycken! :D    

Älskar halsbandet!!  

Hejj!

Har precis kommit från stan,Köpt lite saker! Tack mammi!   

Annars idag ska jag bara mysa med mamma o pappa ikväll annars inte så mycket!   

Här e de jag köpte idag!

Av Jenny Johansson - 1 februari 2013 19:30

Hejj!

Sitter och snackar skype med Tara! Skit kul!

Snart ska vi äta de blir godmat, bara jag mamma o pappa mysmys! ^^

men aa, De var la de ^^

Några bilder på mig o tara :D  

Söt!   

Kolla hennes blogg! www.nattstad.se/SandraLife Kolla kolla!!! :D :D

Av Jenny Johansson - 1 februari 2013 12:41

Hejsan!

sitter på lektion har inte så mycket att göra så jag bloggar lite sålänge! haha,

Har engelska tråååk :(

Men idag ska jag med Frida hem och Tamara vet jag inte riktigt om hon ska följa med men aja,

Vi ska åka o bada hade vi tänkt! Ska blir roligt!

Baii!

Av Jenny Johansson - 1 februari 2013 08:18

Tjaoo.

Sitter i soffan hemma och ska till skolan nu har lite brottom så de var nästan de jag ville

säga men idag blir de inte så mycket att göra PUSS!

Presentation


Hej!
Jag heter Jenny jag är 13 år och bor i Varberg!
Jag älskar att sporta och spelar även Volleyboll. Och brukar va med vänner på fritiden !
Hoppas ni vill läsa min blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards